پنجشنبه 15 دی 1384

"صلي علي محمد بوي رجايي آمد"، گزارش ايرنا از ورود احمدي نژاد به قم

قم ، ايرنا ‪۸۴/۱۰/۱۵‬

قم كه طي دو روزاخير حال و هواي ديگري پيدا كرده و ملتهب و هيجان زده ورود رييس جمهوري محبوب و مردمي را به انتظار نشسته بود، سرانجام امروز پنجشنبه، به ديدار وي نائل آمد.


"فرزند ملت" در ميان استقبال گرم و پرشور مردم قهرمان و هميشه در صحنه قم كه با شاخه‌هاي گل در " گلزار شهدا" در انتظار وي بودند، براي ميعادي دوباره با شهيداني كه براي حفظ اعتلا و سربلندي اسلام و ايران به آسمان پرستاره شهادت پركشيدند، وارد اين مكان مقدس شد.

مردم و خانواده‌هاي معظم شهدا، در حالي كه تصاوير امام (ره)، "رهبرمعظم انقلاب " و " رييس جمهوري " را در دست داشتند، با سردادن شعارهايي چون ، " صل علي محمد بوي رجايي آمد" ، "صل علي محمد ياور رهبر آمد" و " مژده اي دل كه مسيحا نفسي مي‌آيد"، با نثار شاخه‌هاي گل "دكتر محمود احمد نژاد" را مورد استقبال گرم خود قرار دادند.

امروز، خاطره دلاورمرداني كه با رشادت‌هاي خود، ايثار را معنايي جاودانه بخشيدند وبا افتخار آفريني‌هاي خود، ايران اسلامي را سربلند كردند، با حضور رييس جمهوري مردمي، بار ديگر تداعي شد.

حضور خانواده‌هاي عزيز شهدا، جوانان و نيز مسوولان و مقامات استان گوياي محبوبيت رييس جمهوري است كه از ميان مردم برخاسته و با رنجها و شادي‌هاي آنان پيوندي ديرينه دارد.

به رغم زمان كوتاه تبليغات در ارتباط با سفر رياست جمهوري به قم، ازدحام جمعيتي كه با خودروها و پياده براي استقبال وي رفته بودند، به گونه‌اي بود كه اتومبيل حامل دكتر احمدي نژاد كه عازم حرم مطهر كريمه اهل بود، به سختي از ميان آنان عبور مي‌كرد.

امروز كوچه پس كوچه‌هاي اين شهر نيمه محروم آكنده از عطر دل انگيز محمدي است و ترنم باران مهرباني بار ديگر در همه جا طنين افكنده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خيل عشاق و مشتاقان ايران اسلامي و به ويژه جواناني كه سكان داران آتي كشتي موطن خود و حاميان مكتب آل محمد هستند، به سمت حرم، يادآور انسجام و وحدت هميشگي مردم سرزمين لاله‌هاي به خون نشسته است.

آنان مي‌روند تا در حريم سبز و ملكوتي بزرگ بانوي شهر خود، معصومه فاطمه (س)، از دردها و شكوه‌هاي شهر و ديار خود با رييس جمهوري محبوب خويش سخن بگويند و در كنار دخت گرامي " موسي بن جعفر" با وي پيماني دوباره ببندند.

براستي كه جاي شهيدان همواره خالي است. يادشان زنده و جاويد باد.

بار ديگر مقدم دكتر احمدي نژاد را با گلواژه‌هاي خود گلباران مي‌كنيم و توفيق هرچه بيشتر وي را در پيشبرد اهداف والاي ايران و اسلام از خداوند متعال خواهانيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"صلي علي محمد بوي رجايي آمد"، گزارش ايرنا از ورود احمدي نژاد به قم' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016