شنبه 5 شهریور 1384

سفر شان پن به ايران موجب شكاف در آمريكا شده است، فردا

روزنامه ایتالیایی "لاستامپا" در گزارشی تحت عنوان "سفرنامه شان پن به ايران موجب شكاف در آمريكا شده است" با اشاره به چاپ سفرنامه 5 قسمتی "شان پن" هنرپيشه معروف آمريكايي به ایران نوشت سفر این هنرپیشه و گزارشهای وی از تهران شکاف در افکار عمومی آمریکا را آشکار می سازد.

به گزارش سایت خبری «فردا» شان پن در ماه ژوئن براي پوشش اخبار انتخابات رياست جمهوري ايران به عنوان گزارشگر روزنامه سان فرانسيسكو كرونيكل به تهران سفر کرده و در روزهای گذشته سفرنامه 5 قسمتی خود را در این روزنامه به چاپ رسانده است. او که از مخالفان محافظه کاران حاکم بر کاخ سفید و از جمله مخالفان جنگ عراق می باشد قبل از حمله آمریکا به عراق نیز به بغداد سفر کرده بود.

نویسنده روزنامه لاستامپا می نویسد: به عقيده محافظه كاران و منتقدان، سفرهاي پن به عنوان خبرنگار به عراق در جهت منافع ملي كشور نبوده و شكاف در افكار عمومي آمريكا را عيان مي كردند. منتقدان مذكور معتقدند كه سفر وي به ايران نيز به جبهه بين المللي براي جلوگيري از ساخت سلاحهاي اتمي از سوي تهران ، ضربه مي زند.

به نوشته این روزنامه، شان پن در پاسخ به اين انتقادات، گفته است كه هدف اين رقبا و تحليل گران از مطرح نمودن چنين انتقادات تندي از يك هنرپيشه، اين است كه شهروندان آمريكايي ديگر جرأت نكنند از دولت انتقاد كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سفر شان پن به ايران موجب شكاف در آمريكا شده است، فردا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016