دوشنبه 30 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ملک‌زاده در پاسخ به توکلی: اگر سندی دارند منتشر کنند؛ پاسخ من به اتهامات کذب، سکوت است، ايسنا

معاون وزير خارجه درباره اتهامات وارد شده به وی در روزهای اخير اظهار کرد: پاسخ من سکوت است چرا که تمام اين موارد دروغ محض است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد شريف ملک‌زاده در پاسخ به اين سوال که اخيرا هجمه رسانه‌يی عليه شما راه افتاده و اتهاماتی به شما وارد شده است، گفت: پاسخ من سکوت است چرا که تمام اين موارد دروغ محض است و من از کسانی که اين‌گونه اتهامات را به من وارد می‌کنند خواهش می‌کنم چنان چه پرونده‌های قضايی متعددی دارم يکی از آن‌ها را منتشر کنند و از توکلی نيز می‌خواهم چنان چه پرونده محکوميت قضايی دارم آن را در سايت خود منتشر کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او در پاسخ به اتهامات احمد توکلی ـ نماينده مجلس ـ اذعان کرد: من نمی‌دانم آقای توکلی چه چيزی را تعقيب می‌کند اما تمام مطالب و گفته‌های وی دستاويزی و سوژه‌ای برای شبکه‌های معاند نظام شده است تا از آن عليه نظام و دولت استفاده کنند.

دبيرکل پيشين شورای عالی ايرانيان خارج از کشور ضمن رد اتهامات اظهار کرد: پاسخ من به آقای توکلی اين است که مردم نيز شما را می‌شناسند و از کارها و اهداف شما آگاهند و از اين که بدون سند و مدرک حرف‌های بدون پشتوانه‌ای را می‌زنيد متاسفم و شما را به خدا واگذار می‌کنم.

ملک زاده با اشاره به شکايات متعدد خود از توکلی گفت: چندين فقره شکايت از آقای توکلی انجام دادم اما هيچ‌گونه جوابی دريافت نکردم.

وی در پايان با اشاره به اين نکته که توکلی پاسخگوی شکايات متعدد از خود باشند، اظهار کرد: از آن‌جايی که نتوانستم از شکايات خود به محاکم قضايی نتيجه‌ای دريافت کنم، آقای توکلی را به خدا واگذار می‌کنم و تاکيد می‌کنم که انشاء الله خداوند پاسخ شما را خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016