سه شنبه 19 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعترافات تلويزيونی پيش شرط درمان حسين رونقی، هرانا

خبرگزاری هرانا - در حالی که وضعيت جسمی حسين رونقی ملکی روز به روز به وخامت می‌رود ماموران وزارت اطلاعات با مانع تراشی و فشار بر اين زندانی سياسی سعی بر شکستن و خرد کردن و تاييد اتهامات روزنامه کيهان دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا بر اطلاع گزارشگران ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران «هرانا» ماموران وزارت اطلاعات به اين زندان اعلام کردند که در صورتی با اعزام ايشان به بيمارستان موافقت می‌کنند که وی در يک مصاحبه ويديويی بر عليه خود و دوستانش اعترافاتی را انجام دهد و در غير اين صورت از عمل جراحی کليه جلوگيری خواهند کرد.

ماموران وزارت اطلاعات با مانع تراشی سعی در حذف فيزيکی وی دارند به طوری که حتی از رسيدگی پزشکی در بهداری زندان اوين جلوگيری می‌کنند.

وضعيت اين زندانی به شدت وخيم گزارش شده به طوری که تمام صورت و دستهای اين زندای متورم شده و نياز فوری به عمل جراحی در خارج از زندان دارد.

خانواده اين زندانی چندين نامه به رييس قوه قضاييه و دادستان تهران نوشته و خواستار ملاقات با اين مقامات شده‌اند اما تا کنون با عدم توجه اين مقامات مسئول مواجه شده‌اند.

لازم به ياد آوری است که در چند روز گذشته يکی از زندانيان محبوس در زندان اوين به نام «آرش ارکان» که از ناراحتی کليوی رنج می‌برد بر اثر عدم رسيدگی مسئولين جان خود را از دست داد.

حسين رونقی در آذر ماه سال ۸۸ بازداشت و به مدت يک سال در سلول‌های انفرادی زندان اوين تحت شکنجه‌های روحی و جسمی شديد قرار داشت وی سرانجام در مهر ماه سال جاری به ۱۵ سال زندان محکوم و اين حکم توسط دادگاه تجديد نظر تاييد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016