چهارشنبه 18 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير بهداشت دولت دهم: اگر زنی به پزشک مراجعه کند بايد در بسته باشد، ايلنا

طرح تفکيک و انطباق جنسيتی پزشکان در مراکز درمانی که از سوی وحيد دستجردی در زمان نمايندگی اش در مجلس مطرح شده بود بنا به دلايلی اجرايی نشد اما هم اکنون که وی به عنوان وزير بهداشت در صدر اين حوزه قرار گرفته از اجرای اين طرح می گويد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مرضيه وحيددستجردی گفت: «طرح انطباق جنسيتی در مراکز درمانی به نحوی مطرح شده که مدنظر نبوده چرا که فقط ما به دنبال حفظ حرمت زنان بوده ايم. آنچه که به آن بسيار تاکيد شده حفظ محيطی خصوصی برای زنان است به نحوی که اگر زنی به پزشک مراجعه کند حتماً طوری باشد که در بسته باشد.» وزير بهداشت و درمان گفت: «اينکه پزشک زن باشد يا مرد، مدنظر نيست چون بيماران پزشک خود را انتخاب می کنند اما اين نکته مهم است که فقط پزشک معالج به همراه يک پرستار بيمار را معاينه کند.»دستجردی در مورد اجرای طرح انطباق جنسيتی در بيمارستان ها گفت: «تفکيک جنسيتی مدنظر نيست در حقيقت بايد کاری کنيم که زنان در محيط های درمانی احساس آرامش کرده و حالت خصوصی بودن برايشان محفوظ بماند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016