جمعه 2 بهمن 1383

هتل اوین با مدیریت جدید


هتل اوین( زندان اوین سابق) شرایط جدید خود را اعلام کرد. این هتل اعلام کرد که با اتاقهای یک تخته( دو نفره)، سوئیت کامل با تلویزیون و امکانات کامل ارتباطی، آپارتمان یک، دو، سه خوابه و بیشتر و پنت هاوس آماده پذیرایی از متهمان عزیز است، این هتل اعلام کرد که قاضیان باید از سه ماه پیش برای متهمان خودشان جا رزرو کنند.

چهل سال بعد در همین هفته
امروز پنجشنبه اول بهمن ماه 1423 هجری شمسی مطابق با بیستم ژانویه 2045 میلادی، خبرهای این هفته را می شنوید.

شاه شصت سال پیش رفت
در شصت و ششمین سالگرد سفر شاه سابق ایران، انجمن ملی مشروطه ایران جشن بزرگی را در کاخ نیاوران برگزار کرد. اسمیت رضا پهلوی فرزند علیرضا پهلوی که آخرین مرد بازمانده خاندان پهلوی است، گفت: من ادعای سلطنت ندارم، من می خواهم به نیویویرک برگردم، چون همه چیز آنجا گیوآپ کرده است و من باید بروم، اما گروهی از طرفداران وی اعلام کردند که جلوی خروج اسمیت رضا پهلوی را خواهند گرفت. در همین مراسم علی اصغر حاج سیدجوادی که در حال کما به سر می برد طی آخرین نامه اش که سه هزار و نهصد صفحه است مخالفت خود را با سلطنت اعلام کرده و خواستار آمدن یک رهبر از نوع دیگر به جای اسمیت رضا پهلوی شده است. آقای حاج سیدجوادی صد و هفده سال دارد و در این مدت شصت و هفت سال بطور مداوم مشغول نامه نوشتن علیه انواع شاه بوده است. بنیامین راشدان معاون امنیتی وزارت کشور گفت: انتخابات ریاست جمهوری بزودی انجام می شود و اسمیت رضا پهلوی هم می تواند کاندیدای انتخابات شود، البته باید امتحان زبان فارسی بدهد.

علیزاده به تیتان رفت

موشک فضاپیمای ایرانسک صبح امروز بر سطح سیاره تیتان نشست و دانشمندان این پروژه فضائی با شادمانی این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند. عباسعلی علیزاده تنها ایرانی ای که با این موشک وارد جو تیتان شده است با کره زمین تماس گرفت و از وضعیت خود اعلام رضایت کرد. لازم به یادآوری است که موشک فضاپیمای ایرانسک هفده سال در راه بوده است و بعد از طی این مدت اولین انسان توانسته است وارد تیتان شود.

21012005-ff-01.gif

علیزاده قبلا دادستان کشور بوده ولی بعد از تغییر سیستم قضائی برای اینکه او از قوه قضائیه برود مجبور شدند او را به تیتان بفرستند. علیزاده که در این هفده سال تنها بوده است، در اولین مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام کرد: من در این هفده سال هزاران ساعت فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که اگر برای متهمین پرونده تشکیل شود و وکیل مدافع وجود داشته باشد به نفع متهم است، اما به ضرر قاضی است. وی در مورد مشاهدات خود از سطح تیتان گفت: اینجا زمین زیاد است و برای تصاحب زمین مشکل قانونی وجود ندارد، ما می توانیم تمام سطح تیتان را زندان انفرادی بسازیم و کسی هم از اینجا نمی تواند فرار کند.

ایران سسی
فرشته قاضی سردبیر روزنامه آذری زبان ایران سسی در یک سرمقاله تند به شیرین عبادی اعتراض کرد و گفت: آن زمان که دماغ ما را می شکستند شما کجا بودید؟ فرشته قاضی در سرمقاله خود خواستار شرکت در انتخابات ریاست جمهوری شد و اعلام کرد به زودی از بیمارستان مرخص می شود و وارد مبارزات انتخاباتی می شود. کارشناسان می گویند در حال حاضر چهل سال است که فرشته قاضی در حال درمان عوارض زندانی است که چهل سال قبل مدتی در آن بسر برده است.

هتل اوین با مدیریت جدید
هتل اوین( زندان اوین سابق) شرایط جدید خود را اعلام کرد. این هتل اعلام کرد که با اتاقهای یک تخته( دو نفره)، سوئیت کامل با تلویزیون و امکانات کامل ارتباطی، آپارتمان یک، دو، سه خوابه و بیشتر و پنت هاوس آماده پذیرایی از متهمان عزیز است، این هتل اعلام کرد که قاضیان باید از سه ماه پیش برای متهمان خودشان جا رزرو کنند. کامیار لاهیجی رئیس قوه قضائیه اعلام کرد که از این به بعد هیچ ایرانی خانه اش را به هتل ترجیح نخواهد داد. وی همچنین گفت: ما از سی سال پیش زندانهایی داریم که من از آنها خبر ندارم و طبعا در مورد آنها نمی توانم نظری بدهم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17227

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هتل اوین با مدیریت جدید' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008