پنجشنبه 19 آذر 1383

Please Kiss Me


ماموران سازمان جهانی حقوق بشر اعلام کردند که براساس اطلاعات آنان در نیم قرن گذشته چهارده هزار نفر در زندانهای ایران تغییر کرده اند و اعتراف کرده اند که افراد دیگری بودند.

امروز پنجشنبه 19 آذرماه 1423 هجری شمسی، مطابق با نهم دسامبر 2044 میلادی، خبرهای این هفته را به اطلاع می رسانیم

علی کریمی در بازار بمبئی پیدا شد.
کمیته حقیقت یاب طی صدور اطلاعیه ای اعلام کرد سرنخ هایی به دست آورده که علی کریمی فوتبالیست قدیمی ایرانی و برنده جایزه بهترین فوتبالیست سال آسیا در سالها پیش زنده است. این کمیته که مدتها پیش توانست امام موسی صدر را پیدا کند پس از چهارده سال تحقیق علی کریمی را پیدا کرد. این کمیته اعلام کرد که علی کریمی بیست و چهار سال قبل در جریان مسابقه فوتبال میان تیم ملی ایران و هند در حال دریبل زدن تیم هند از استادیوم خارج شده و در بازار بمبئی گم شد. علی کریمی به کمیته حقیقت یاب گفت: اگر به کسانی که دریبل زدم نگاه کرده بودم این اتفاق نمی افتاد، ولی نگاه نکردم و یک دفعه که سرم را بالا کردم دیدم وسط بازار بمبئی هستم. وی گفت: بیست و چهار ساله که دارم توی بازار بمبئی دریبل می زنم و منتظر بودم تا یکی بیاد منو پیدا کنه.

من چهل سال زهرا کاظمی بودم
کتاب خاطرات فرشته قاضی با نام« من چهل سال زهرا کاظمی بودم» منتشر شد. وی که در آستانه هفتاد سالگی به سر می برد در پی انتشار کتابش در اروپا و آمریکا اعلام کرد: در زندان تحت فشار قرار گرفتم و مجبور شدم اعتراف کنم که زهرا کاظمی هستم و در تمام این چهل سال با نام زهرا کاظمی زندگی کردم، اما چون شوهرم دنبال فرشته قاضی می گشت، بازجویان یک دختر دانشجوی گمنام را دستگیر کردند و او را وادار کردند که اعتراف کند که فرشته قاضی است. وی گفت: پسرم استفان در ابتدا شک کرده بود که چرا من بیست سال جوانتر شده ام، اما به او گفتم که در زندان خیلی تغییر کرده ام. وی گفت: با وجود اینکه مدتهاست که در ایران همه چیز عوض شده است، اما من چون حدس می زدم که بازجویان من زنده اند، می ترسیدم که حقیقت را بگویم. وی از اینکه بالاخره اعلام کرده است که زهرا کاظمی نیست اعلام خوشنودی کرد. ماموران سازمان جهانی حقوق بشر اعلام کردند که براساس اطلاعات آنان در نیم قرن گذشته چهارده هزار نفر در زندانهای ایران تغییر کرده اند و اعتراف کرده اند که افراد دیگری بودند.

Please Kiss Me
تبلیغات رقبای انتخابات هجدهمین دوره ریاست جمهوری ایران آغاز شد. بنا به گزارش خبرنگاران بین المللی کمپین حزب جمهوریخواهان کارگزار برنامه اش را به صورت یک کنسرت بزرگ برگزار کرد. در این کنسرت آناستازیا بهرمانی خواننده بزرگ ایرانی ترانه« در حالی که می خندی به ما رای بده، لب هایت خندان باشد، مثل پسته های رفسنجان» را خواند. در کمپین تبلیغاتی حزب دموکرات مشارکت برنامه کنسرت هارد راک برگزار شد. زی زو خواننده جنجالی طرفدار حزب دموکرات مشارکت ترانه معروفش را به نام« آن تایم فشار بده، آن تایم چونه بزن» خواند. اما بزرگترین کمپین تبلیغاتی به صورت یک کارناوال و کنسرت بزرگ نمایش خیابانی موزیکال توسط حزب بزرگ رفراندومیستها برگزار شد. در این کنسرت اجرای جدید سرود قدیمی یار دبستانی و مرا ببوس به صورت ترکیب شده با نام My Classmate ;Please Kiss Me برگزار شد. در این کمپین تبلیغاتی چهار سخنران از چهار جناح جمهوریخواهان، مشروطه خواهان، سوسیال دموکرات ها و آنارشیست های حزب رفراندومیستها سخنرانی کردند. اما کمپین تبلیغاتی بچه سوسول های مامانی توسط گروهی از طرفداران انجمن برادران خشن به هم خورد.

بیست و شش پناهنده اروپایی در عراق
سازمان امور پناهندگان سازمان ملل به دولت عراق در مورد بازگرداندن بیست و شش تبعه انگلیس و هلند به این کشورها هشدار داد. سخنگوی این سازمان گفت: با توجه به احتمال خطر برای این بیست و شش نفر که همگی مخالفان دولتهای مذهبی جمهوری اسلامی هلند و دارالخلیفه بریتانیا هستند دولت عراق حق بازگرداندن این پناهندگان را ندارد. روزنامه بغداد ایونینگ ساندی نوشت: تا وقتی کارخانه های پارچه بافی منچستر کت و شلوار نخست وزیر ما را می دوزند، همکاری دولت دموکراتیکی مانند دولت عراق با انگلیسی ها و هلندی های مرتجع چیز عجیبی نیست.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15354

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'Please Kiss Me' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008