چهارشنبه 15 مهر 1383

خداوند ظهور کرد


در کامیونیتی حسنیhassani در اورکات عضو شوید.امروز عضو شدن در کامیونیتی حسنی در اورکات در حکم محاربه با کفار و منافقین و از اهم مسائل است.

با توجه به ظهور انواع امام و نایب الامام و پیامبر و غیره اطلاعیه زیر از طرف خداوند متعال منتشر و حسب الامر در اختیار رسانه های گروهی گذاشته شد. بنا به گفته شفاهی ایشان که از دهان مبارکشان شنیده شد:« هر کس ادعای امامت و پیامبری کرد زود جوابش را از دفتر بدهید که مردم گیج نشوند و من را هم در جریان قرار دهید.» اطلاعیه زیر از سوی خداوند متعال منتشر شد و در حکم دستور است.
دفتر بارگاه الهی
6 اکتبر 2004


یوم تبلی السرائر

و بترسید از روزی که اسرار آشکار شود. و این پیام من است برای آنان که کرند و کورند و نمی فهمند و بر دلهایشان مهر نهادم و روی از آنها برگرداندم چون کفر ورزیدند. و ای مومنان من برایتان صحف را فرستادم و هدایت نشدید، پس برایتان داوود را با الحان خوش رسالت دادم تا مزامیر بر شما بخواند اما گوش هایتان را بستید، پس موسی را فرستادم تا با تورات شما را از آتش دوزخ رهایی بخشد و همانا شما از کافران بودید، پس عیسی را از مادری باکره به رسالت فرستادم تا با رنجهایش شما را شفاعت کند مر مرا و شما از قاتلین عیسی بودید، پس محمد را از میان شما همی برگزیدم تا شما را از گمراهی نجات دهم، اما شما کفر ورزیدید و گناه کردید، پس امروز تکلیف را برشما تمام کردم.
من همان بودم که با نام ابراهیم بر شما ظاهر شدم تا شما را به یکتاپرستی بخوانم و چند سال در روزنامه ها پیام نور را برایتان فرستادم و شما مرا از سرزمین خود راندید و دنیایتان جهنم شد و من بار دیگر با نام داور بر شما آشکار شدم و این بار در اینترنت برای شما پیام خود را فرستادم، که خداوند بر هر رسانه ای تواناست و ویندوز همانا دریچه ای بود که ما برحق طلبان گشودیم، پس حجت را بر شما تمام می کنم که دیگر فرصتی نیست. اما شاکرا و اما کفورا. پس بر شما این کلمات را می فرستم و معجزات خود را برچشم شما آشکار می کنم، اگر دلهایتان را به شیطان رجیم واگذار نکرده باشید.
اول: پس دیدم که هر روز در هر جا کسی به نام پیامبر من یا امام من یا نایبین امام من نامربوط می گویند، پس پناه بیاورید بر من از دروغگو. و هر کس از طرف من پیام آورد پس سووال کنید که معجزه او چیست، پس چون بگوید کلامش آشکار کنم و ما هر کار را به طرفه العینی می کنیم و تا بگوییم بشود می شود.
دوم: هر کس به نام مهدی آمد او را ما نفرستادیم، و ما از مهدی پرسیدیم همانا تو نامه نوشتی مر مشکینی را؟ و همانا تو لیست نمایندگان را امضا کردی؟ پس ما را گفت: بخدا ما نکردیم. همانا از او پرسیدم: مهدی جان! راستش را بگو، یک دفعه توی جمکران رفته باشی و توی رودربایستی لیستی چیزی امضاء کرده باشی، همانا من باشم و تو و اگر چنین باشد ما همانا تو را ضایع می کنیم. و مهدی گفت: به جان خودتان من امضاء نکردم. پس بر مردمان بشارت باد که ما مهدی را گفتیم حالاحالاها ظاهر نشود. پس هر کس گفت من مهدی هستم پس او را انکار کنید که مهدی ما نیست.
سوم: هر کس گفت به اشاره یا آشکار، در روز یا در شب، در خواب یا در بیداری، بواسطه یا بلاواسطه از مهدی ما پیامی دارد، دروغ است و ما مهدی را از هر نوع ارتباط با مسوولان و نمایندگان و سفرا و کارداران و ملاء و مترفین و هر کس جز این که از جمهوری اسلامی آمده باشد منع کردیم و او همانا به جان مادرش قسم خورد که پیام نخواهد داد و نداده و نمی دهد.
چهارم: اهورا ماییم، یهوه ماییم، آلئا مائیم، هرکول مائیم، هر کس گفت من اهورا هستم و هخا هستم و معجزه کرد پس مردمان را بگوئیم که او از دروغگویان است. من هخا را نفرستادم و دیدید که چگونه فساد او را برشما آشکار کردم؟ اگر بدانید و آگاه باشید. پس این اهورا همی مردی بود در آنتورپن پس به آمستردام همی شد و به آمریکا درآمد و طغیان کرد. پس ما همانطور که طغیان فرعون و نمرود را آشکار کردیم پس فتنه هخا و اهورا را هم آشکار کردیم. پس بدانید اگر بازهم اهورا آمد از طرف ما نیست و ما او را نه برای هدایت شما بلکه برای امتحان فرستادیم، و همانا ما زلزله و سیل و طوفان و هر بلا و جمهوری اسلامی را هم برای امتحان فرستادیم و وای به حال آنکس که روز امتحان غایب باشد. و چه روز بدی است.
پنجم: و ما این که همانا می گوید محمد است و اسمش مصطفی مکی است نفرستادیم، نه مصطفی مکی از جانب ماست نه احمد مدنی، لا مکی و لا مدنی فی بین الرسل الی الآن فی یوم القیامه. و محمد که رسول ماست اینجوری ضایع بازی نمی کند، پس این محمد را هم ما نفرستادیم. این یارو حرف یومیه اش را بلد نیست بزند، چه برسد که همانا محمد باشد و ظهور کرده باشد. پس ما اگر او به کارش ادامه دهد حالش را می گیریم و گویا امشب آخرین شب برنامه اش بود و این کفار و بنی اسرائیل و فرعون و نمرود گوساله سامری را در شبکه رنگارنگ همی متجلی کردند پس اگر این پیغمبربازی را همی تمام نکنند به سه سوت همه شان را پودر می کنیم و خدا بر هر چیزی تواناست.
ششم: و بدانید و آگاه باشید که نماینده زرتشتیان ایران هم زیرزیرکی یک چیزی از خودش در کرد که سوشیانت قرار است بیاید و فکر کرد ما همی نفهمیدیم، و آتش دوزخ بر آنان گرم شود که از خودشان بخواهند پیغمبر و از این حرفها در بیاورند و هرکس هم گفت بدانید که ما او را نفرستادیم.

و ما به زودی بر شما آشکار خواهیم شد و هر کس به دروغ آمد و معجزه آورد پس بگوئید همانا زرت و پرت نکن که خدا همچی می زند توی پوزت که سه سوت بروی اعلامیه بشوی به دیوار و اگر ما الآن بیائیم خیلی خودمانی حرف می زنیم و بشارت برشما باد.

قادر متعال
بیستم شعبان 1425 هجری مطابق پانزدهم مهرماه مطابق ششم اکتبر 2004 سال بعد از میلاد مسیح

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12767

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خداوند ظهور کرد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008