پنجشنبه 19 شهریور 1383

حسين رضازاده وزنه بالاى ۶۰۷ كيلو زد


موشک شهاب ۲۲۳ امروز برای سيزدهمين بار پياپی در طول يکسال گذشته در حضور ۱۰۰ ها تن از کارشناسان نظامی و خبرنگاران آزمايش شد. ميثم صفوی مدير پروژه شهاب ۲۲۳ اعلام کرد که موشک شهاب ۲۲۳ قادر است که در انفجار اوليه کره زمين را به دو نيم تبديل کند.

امروز پنجشنبه نوزدهم شهریور ماه 1423 هجری شمسی مطابق با نهم سپتامبر 2044 میلادی، خبرهای این هفته را به اطلاع می رسانیم.

گشايش موزه شهيد «فردی مرکوری» در تهران
موزه شهيد «فردی مرکوری»در پارک جمشيديه تهران افتتاح شد. اين موزه که در آن بسياری از لباسها، کفش ها، آثار طراحی، نقاشی و کليه سی. دی های فردی مرکوری معروف به کوئين در آن نگهداری می شود، در سه روز اول افتتاح با استقبال فراوان تماشاگران مواجه شد. نام خيابان جمشيديه، فيضيه سابق، نيز به خيابان شهيد کوئين تغيير يافته است. لازم به يادآوری ست که سه بزرگراه تهران در طول ۱۵ سال گذشته به نامهای شهيد جان لنون، شهيد جيم موريسون و شهيد جرج هريسون نامگذاری شده است. انجمن مسلمانان منچستر و لندن طی اعتراضی شديدالحن اعلام کردند که اين افراد جزو منافقين بودند و ايرانيان حق ندارند نام شهيد روی آنها بگذارند. اما پانته‌آ چمن‌آرا مدير موزه کوئین اعلام کرد، انگليسی ها بزنند جا. ما خودمان آمارشون را داريم.

آزمايش موشك شهاب ۲۲۳
موشک شهاب ۲۲۳ امروز برای سيزدهمين بار پياپی در طول يکسال گذشته در حضور ۱۰۰ ها تن از کارشناسان نظامی و خبرنگاران آزمايش شد. ميثم صفوی مدير پروژه شهاب ۲۲۳ اعلام کرد که موشک شهاب ۲۲۳ قادر است که در انفجار اوليه کره زمين را به دو نيم تبديل کند. وی گفت همانطور که در ۳۰ سال گذشته گفته ايم، ما از موشکهايمان فقط برای مقاصد صلح آميز استفاده می کنيم. آگاهان می گويند، فعلا ۳۰ سال است که يکی از درآمدهای ارزی جمهوری اسلامی ايران آزمايش موشکهای شهاب است که توريست های زيادی را به ایران جذب می کند و معمولا برای جشن های آتش بازی از آن استفاده می شود. ميثم صفوی، مدير موسسه آتش باز. دات کام اعلام کرد، قرار است موسسه ما کليه مراسم آتش بازی المپيک های ۲۰ سال آينده جهان را انجام دهد.

احسان نراقى و سياست ملى و خارجى
با نزديک شدن فصل انتخابات رياست جمهوری در ايران، احسان نراقی مدير موسسه آشتی ملی و سرپرست خانه ی سالمندان سياستمدار اعلام کرد که اصلاحات تنها راه حل ايران برای رسيدن به صلح پايدار است. احسان نراقی که ۱۲۰ ساله است و همچنان پرنشاط به نظر می رسد، اعلام کرد، من معتقدم بايد رييس جمهور در سياست خارجی، راستگرا، اما در مورد فرهنگ سوسيال دمکرات باشد. نراقی که در يک سخنرانی در مرکز آشتی ملی شرکت کرده بود،‌ به مدت ۱۴ ساعت در مورد مشخصات رييس جمهور آينده سخنرانی کرد. در پايان اين سخنرانی ۱۴۳ نفر از حاضرين به علت تشنگی و گرسنگی به بيمارستان منتقل شدند که حال ۳ نفر از آنها وخیم است. سرانجام مامورين احسان نراقی را وادار کردند که بقيه سخنانش را فردا بگويد.

درود بر بی حجاب
۱۲ دانشگاه لندن اعلام کردند که از اين پس از ورود دانشجويان دختر بدون حجاب سر کلاسها ممانعت به عمل خواهند آورد. پرفسور سيد مارگريت العلاوی رييس دانشگاه آکسفورد گفت، دانشجويان آکسفورد بايد شوونات اسلامی را رعايت کنند. در پی اين امر دانشگاههای ايران اعلام آمادگی کردند که دانشجويان اخراج شده می توانند تحصيلات خود را در دانشگاههای ايران ادامه دهند. هرميون گرنجر سخنگوی دانشجويان اخراجی گفت: از ايران تشکر می کنيم، اما والدين دانشجويان ما موافق ادامه ی تحصيلات ما در ايران نيستند. آنها می گويند ممکن است بچه های انگليسی در ايران اخلاقشان خراب شود. مرسی.

حسين رضازاده وزنه بالاى ۶۰۷ كيلو زد
مسابقات جهانی وزنه برداری در شهر اردبيل برگزار شد و حسين رضازاده برای چندمين بار پياپی موفق شد که رکورد جهانی وزنه برداری را افزايش دهد. وی در ۲ ضرب موفق شد ۶۰۷/۵ کيلو وزنه را بالای سر ببرد و به مدت نيم ساعت وزنه را بالای سرش نگه دارد. وی تصميم گرفته بود رکورد خودش را ۱۵ کيلوی ديگر اضافه کند، اما چون وزنه های موجود در سالن کافی نبودند، مجبور شد فعلا به همين رکورد قناعت کند. در پی شکايت ۳ وزنه بردار رقيب، همچنين آزمايش دوپينگ روی رضازاده انجام شد. گويا گفته شده بود که رضازاده برای بالا بردن وزنه به جای پودرهای مخصوص از آرد نان بربری استفاده کرده است. اما نتيجه آزمايش منفی اعلام شد.

تا برنامه ی ديگر و تا ۴۰ سال بعد شما را به خدا می سپاريم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11859

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين رضازاده وزنه بالاى ۶۰۷ كيلو زد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008