جمعه 8 خرداد 1383

سفارت ایران در لندن مورد هجوم قرار گرفت


هزاران نفر از مسلمانان لندن دیروز در یک حمله شدید سفارت ایران در لندن را مورد حمله قرار دادند. آنان شعار می دادند: مرکز کفر و فساد تعطیل باید گردد. گروه دیگر شعار می دانند: این لانه جاسوسی تعطیل باید گردد. در جریان این حمله 75 پرچم ایران آتش زده شده است.

متن این برنامه را از صدای دویچه وله از همینجا بشنوید

امروز هشتم خرداد ماه 1423 مطابق با 28 ماه مه 2044 میلادی، خبرهای هفته را به اطلاع می رسانیم:

فرشید از کامران طلاق گرفت
رئیس قوه قضائیه ایران اعلام کرد با تصویب یک ماده واحده از فردا طلاق همجنسگرایان ایرانی در 24 ساعت انجام خواهد شد. مازیار لاهیجی رئیس قوه قضائیه ایران اعلام کرد که با کامپیوتری شدن کامل دادسراها و دادگاههای کشور از این به بعد آقایان می توانند در 24 ساعت از شوهرشان طلاق بگیرند. فرشید الف که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد که با استناد به این قانون فردا صبح ساعت هفت از کامران خائن بی رحم جدا خواهد شد. داستان کامران و فرشید، زوج جنجالی مطبوعات در این روزها تیتر اول مطبوعات کشور شد. فرشید در گفتگو با نشریه زی زی تاپ گفت: داداشاش منو اذیت می کردن. ظاهرا کامران به دلیل ارتباط با دیوید زنجانپور به خیانت به فرشید متهم شده بود. همجنسگرایان ایرانی که 22 سال است می توانند ازدواج کنند، در این سالها همواره با مشکل طلاق مواجه بوده اند. مینو صدر در مقاله اش در هفته نامه مامان و بابا نوشت: حالا که همجنسگراها می تونن راحت طلاق بگیرند، زن و مردها هم باید بتونن راحت ازدواج کنن. ما چه گناهی کردیم که همجنسگرا نیستیم.

gay family4.jpg
روزهای خوشبختی فرشید و کامران ، دیوید بی شرف این خانواده را به هم ریخت

سفارت ایران در لندن مورد هجوم قرار گرفت
هزاران نفر از مسلمانان لندن دیروز در یک حمله شدید سفارت ایران در لندن را مورد حمله قرار دادند. آنان شعار می دادند: مرکز کفر و فساد تعطیل باید گردد. گروه دیگر شعار می دانند: این لانه جاسوسی تعطیل باید گردد. در جریان این حمله 75 پرچم ایران آتش زده شده است. سینا هاشمی رفسنجانی تاجر ایرانی که در مالزی تولید کننده پرچم های آتش گیرایرانی است، اعلام کرد که قیمت سهام کارخانه ایران پرچم که تولیدکننده پرچم ایران است به میزان بیست سنت در بازار بورس قاهره افزایش یافته است. وی گفت: تا می تونین آتیش بزنین!

گاز می گیریم، لگد می زنیم
یک دادگاه مطبوعات در تهران نویسنده یک مقاله اهانت آمیز را به یک گاز از پشت گردن، سه سیخونک از پشت و یک تیپا محکوم کرد. آندره شریف آبادی نویسنده این مقاله که به مدیر یک مهدکودک در تهران توهین کرده بود به موجب قانون مجازات ویژه « اژه ای – سحرخیز» برای مجازات به واحد اجرای احکام فرستاده شد.
mohseni.jpg
محسنی اژه ای روحانی مبتکر مجازات گازگرفتن

براساس قانون «اژه ای – سحرخیز» که چهل سال پیش با ابتکار محسنی اژه ای روحانی مبتکر ایرانی بوجود آمد، دادگاههای ایران به جای مجازات زندان و شلاق از مجازات هایی مانند گازگرفتن، لگدزدن، نیشگون گرفتن، سقلمه و سیخونک استفاده می کنند. جعفر ف. مامور اجرای احکام که بیست سال است انواع مجرمین مطبوعاتی را گاز می گیرد، به خبرنگار ما گفت: کار ما بهداشتی است، من قبل از گاز گرفتن دندانهایم را با خمیردندان کلگیت مسواک می زنم.

برج عبدل تاور نابود شد
در پی برخورد یک هواپیمای بدون سرنشین سی 142 به برج 218 طبقه عبدل تاور در مرکز بیروت یک نفر زخمی، سه هزار نفر معروف و هفتاد نفر میلیاردر شدند. این برج که توسط شرکت لادن اینشورنس کمپانی به مبلغ 4.2 میلیارد یورو بیمه شده بود، در پی هشدار القائده مورد حمله قرار گرفت. سازمان القائده در سی سال گذشته تاکنون 74 برج بالاتر از صد طبقه ساخته و 62 برج را تا کنون منفجر کرده است. جمیله لادن مسوول انفجار سازمان القائده اعلام کرد برج کامل تاور و العماره در برنامه انفجارهای ماه آینده القائده هستند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8293

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سفارت ایران در لندن مورد هجوم قرار گرفت' لينک داده اند.

دات كامي شويد
روزه دارم من وافطارم از ان لعل لب است            آری افطار رطب در رمضان مستحب است           ...
كتكله و چكش فرنگی
July 20, 2004 03:49 AM

Copyright: gooya.com 2008